Druga sesja treningowa rozpoczęła się lekkimi opadami deszczu, tym samym potwierdzając przedwyścigowe prognozy pogody. Pierwsze pomiarowe okrążenie pokonane zostało w czasie 1:31,006, szybko jednak czasy poprawiły się, a Lewis Hamilton uzyskał swój najlepszy rezultat.
Warunki na torze Albert Park najpierw uległy zdecydowanej poprawie, jednak już po kilku minutach, tor znów był mokry i żaden z zespołów nie decydował się na wypuszczenie swoich kierowców na oponach innych niż przejściowe. Dopiero pod koniec sesji, większość kierowców uzyskała swoje najlepsze czasy.Po kilkunastu minutach od rozpoczęcia sesji, najlepsze rezultaty z pierwszej sesji zostały poprawione o ponad sekundę. Ostatecznie, najszybszy okazał się Lewis Hamilton, kierowca McLarena uzyskał czas 1:25,801 jeszcze na początku sesji, w dobrych warunkach. Tuż za liderem znalazł się Jenson Button ze stratą niemal 0,3 sekundy.
Trzeci rezultat uzyskał Mark Webber, który na swoim domowym obiekcie popisał się czasem równym 1:26,248. Tuż za nim znalazł się Michael Schumacher z Mercedesa.
Dla zespołu Renault, szczególnie dla Roberta Kubicy, druga sesja okazała się nico mniej owocna, oczywiście jedynie pod względem uzyskanych czasów okrążeń. Polski kierowca uzyskał 11 wynik, pokonując aż 28 okrążeń. Witalij Pietrow zajął natomiast wysokie, piąte miejsce z czasem 1:26,732.
Pomiędzy kierowcami Renault znaleźli się Sebastian Buemi, Adrian Sutil, Vitantonio Liuzzi, Rubens Barrichello oraz Nico Rosberg, których dzieliło niewiele ponad 0,1 sekundy. Zaraz za polskim kierowcą znalazł się Pedro de la Rosa. Co ciekawe, Hiszpan i Polak uzyskali identyczny wynik - 1:27,108 - jednak Kubica swój czas ustanowił wcześniej, co zadecydowało o ostatecznej kolejności.
Stosunkowo słabe czasy uzyskali Fernando Alonso, Sebastian Vettel oraz Felipe Massa, zajmując odpowiednio pozycje 15, 16 i 17. Ich strata do Hamiltona wyniosła ponad 3 sekundy. Tuż za najwolniejszym kierowcą Ferrari, z czasem 1:29,860 znalazł się Heikki Kovalainen z Lotusa. Malezyjski zespół może zaliczyć tę sesję do udanych, znów pokonując debiutujących rywali.
Kierowców Tony'ego Fernandes'a przedzielił Jaime Alguersuari – najaktywniejszy kierowca drugiej sesji treningowej. Hiszpan pokonał aż 43 okrążenia toru Albert Park. Problemy miał natomiast Karun Chandhok, który zatrzymał się niedaleko wyjazdu z alei serwisowej z usterką techniczną. Kierowcy HRT pokonali tylko jedno okrążenie, ponieważ Bruno Senna nie miał okazji do opuszczenia swojego garażu. Druga sesja okazała się więc dla hiszpańskiego teamu zdecydowanie mniej produktywna, niż pierwsza.
26.03.2010 08:07
0
Optymistycznie podchodzę do wyników Renault-i juz przebieram nóżkami z niecierpliwości na jutrzejsze kwalifikacje:)
26.03.2010 08:07
0
widać Renult będzie całkiem całkiem w wyścigu i kwalifikacjach
26.03.2010 08:08
0
no to się renault pokazało z dobrej strony. na do tankowanym bolidzie 11 czas nieźle. Coś mi się wydaje że Robert będzie na pudle
26.03.2010 08:10
0
co z cala tabela?
26.03.2010 08:10
0
mo proszę, Pietia okazuje się być niezłym kierowcom,coraz bardziej wydaje się możliwa walka o podium konstruktorów dla reni, widać że nie tylko Robert będzie zdobywał punkty, bardzo ładnie
26.03.2010 08:10
0
i tak Schumi Radzi!!!
26.03.2010 08:12
0
Usunięty
26.03.2010 08:15
0
nie kumam, co radzi Schumi?
26.03.2010 08:16
0
8.niespokojny rządzi o to mu chodziło
26.03.2010 08:19
0
Schumi jest przereklamowany ja go nie znoszę
26.03.2010 08:21
0
9. kam39 - aha ! , dzięki za tłumaczenie :-)
26.03.2010 08:21
0
SCHUMI RZADZI!!! tak o to mi chodzilo!!!
26.03.2010 08:21
0
no i jak tam z rankingiem mocarnych kierowców na mokrym?
26.03.2010 08:22
0
a ja nie cierpie kubicy!!!
26.03.2010 08:22
0
11. Niespokojny nie ma za co:-)
26.03.2010 08:23
0
14. gego1700 mogłeś te info zostawić dla siebie
26.03.2010 08:24
0
@5 Nie no sorry... Z tego co widać to zero szans na podium dla Renault wśród konstruktorów. Pierwsze 2 miejsca dla SF i RB są zarezerwowane, a trzecie to w obecnej formie chyba tylko McL. Renault może powalczyć z Mercem o 4 miejsce, bo FI raczej nie będzie się liczyć w dalszej perspektywie. Pietrow ten rok będzie się uczył i MOŻE zdobywał pierwsze punkty. Pokaże co potrafi za 2 lata, MOŻE za rok. W związku z tym ambicją Reno może być tylko umieszczenie Roberta na pugle w klasyfikacji indywidualnej. Choć już nawet piąta pozycja (za SF i RB, wygrana z Hamiltonem) będzie ogromnym sukcesem.
26.03.2010 08:24
0
@14 że cierpisz to widać ale po co Roberta w to mieszasz?
26.03.2010 08:26
0
5. ANDY66 - 'Pietia okazuje się być niezłym kierowcom' - nie twierdzę, że jest złym kierowcą, ma potencjał i faktycznie może być 'niezłym kierowcom' - jak się sklonuje ! :(
26.03.2010 08:26
0
gego1700 - Może mniej wykrzykników kolego, na co te przekrzykiwania. Schumacher może i rządził kilka latek temu, ale ten sezon widze go jedynie w pierwszej 6, to i tak nieźle jak an 3 lata przerwy w startach. Prawda jest taka że w Ferrari bolid był budowany wyłącznie pod niego, tutaj sytuacja wygląda nieco inaczej. Oczywiście jest to dalej bardzo dobry kierowca, ale jego gwiazdka już nie świeci jak w czasach świetności, zreszta młodzi pokazują że im umiejętności też nie brakuje.
26.03.2010 08:29
0
I TAK SCHUMACHER RZADZI!!!
26.03.2010 08:29
0
no to fajno teraz jeszcze 3 trening iiiiiiii kwalifikacje :D się już doczekać nie mogę :D
26.03.2010 08:30
0
ale lotus z debiutujących zespołów radzi sobie bardzo dobrze bo Virgin Racing i HRT F1 to sobie radzą bardzo słabiutko
26.03.2010 08:31
0
@20 nie rozumiem dla czego twierdzisz że Niemcy dla swojego idola nie zbudowali bolidu właśnie pon niego to jakaś bzdura myślowa z Twojej strony!
26.03.2010 08:31
0
szwejk21 a kto Ci powiedział że na dotankowanym bolidzie? borowczyk?
26.03.2010 08:34
0
Jedno staje się oczywiste .......... Renault z Kubicą za kierownicą, jest konkurencyjne w stosunku do "czołowych" zespołów. Czekam na miłą niespodziankę............... 14. gego1700. To po wyścigu cierpienie będzie większe....:)))
26.03.2010 08:34
0
Wygląda to optymistycznie ale niechce krakac. Trzymam kciuki!!!!!!!!!
26.03.2010 08:40
0
@szwejk21 na dotankowanym bolidzie? :D dobre
26.03.2010 08:40
0
24.sever - chodzi mi o to że przez te wszystkie sezony w Ferrari bolid był budowany wyłącznie pod jego styl jazdy, tutaj Schumi doszedł do zespołu kiedy ten był już w fazie lekko-zaawansowanej budowy, druga sprawa to to iż Mercedes to nie ta klasaco Farrari, nawet jeżeli dawny BrawnGP był najszybszy w tamtym sezonie.
26.03.2010 08:42
0
kubika pierwszy zakret iiiiiiiiiiiiiii znow robertowi ktos przeszkodzil czemu nikt nie chce mu miejsca zrobic nie dadza mu sobie pojezdzic- koment gp 28-03-2010 :)
26.03.2010 08:42
0
Ciekawe że Pietrov miał lepszy czas od Kubicy z pierwszej sesji..
26.03.2010 08:44
0
gego- idż sie chopie lepiej przespij bo chyba wiosenne przesilenie na ciebie zle działa.
26.03.2010 08:45
0
Możliwe że Robert miał jakieś problemy z bolidem. Prawda jest taka że nie mamy zbyt wiele informacji, ale wydaje mi sie ze narazie nie ma co porownywac Roberta z Witalijem bo chyba oczywiste jest ze Pietrow jest narazie słabszy
26.03.2010 08:46
0
Hamilton zrobił swój czas na miękkich oponach, Button na twardych, Pietrow na miękkich, Kubica na twardych. Jeśli Kubica jest ok. 1 sekundy szybszy od Pietrowa (a chyba jest), to jadąc na miękkich w tych samych warunkach miałby mniej więcej taki sam czas jak Hamilton. Zatem jest obiecująco. Zastanawia mnie forma Ferrari. Czyżby mieli jakiś problem z tym torem, czy też się przyczaili? Myślę, że więcej będzie wiadomo po jutrzejszym treningu, podczas którego zespoły będą się pewnie przygotowywać pod kwalifikacje.
26.03.2010 08:46
0
31. ziarno truli mial, ale warunki na akurat tym torze potrafia sie zmieniac z minuty na minute, wiec i tak o wszystkim rozstrzygnie qual.
26.03.2010 08:47
0
tak tak Schumi RZADZI ? może chodziło o rzadziej ? albo o częściej?
26.03.2010 08:51
0
Schumi może nie rządzi ale za to radzi sobie bardzo dobrze.
26.03.2010 08:52
0
34. dick777 dokładnie jeżeli chodzi o Petrov'a i Kubicę. Z ust mi to wyjąłeś ;) Dlaczego w tabeli jest W.Pietrow? nie powinno być czasem W.Petrov?
26.03.2010 08:58
0
38. lukidb: Witalij Pietrow jest jedyną poprawną pisownią, dopóki jest on obywatelem Rosji (autorzy Wikipedii też nie mają co do tego wątpliwości). Gdyby był obywatelem innego kraju, wówczas należałoby pisać jego imię i nazwisko z angielska.
26.03.2010 09:17
0
dick777 Lubię chłopie twoje rzeczowe komentarze .
26.03.2010 09:23
0
@29 a jak myślisz Vipper jaki inżynier w benettonie i w ferrari robił bolid dla Szumiego?
26.03.2010 09:32
0
Przez to podniecanie się wynikami Kubicy, nikt nie zauważył że Renault już ma "system kolanowy" (mały otwór na dziobie bolidu) oraz nowe elementy aerodynamiczne (małe skrzydło z tyłu oraz owiewki z przodu pod dziobem i z tyłu przed kołami). Widać że Renault dotrzymuje słowa i ostro pracują nad rozwojem R30.
26.03.2010 09:39
0
39. dick777 no ok. skoro tak piszesz, pewnie masz racje, po prostu zastanawia mnie, że raz jest Petrov raz Pietrow i nie wiedziałem po prosty która forma jest poprawna. Dzięki za wyjaśnienie.
26.03.2010 10:22
0
42. geem: gdzie widziales zdjecia?
26.03.2010 10:24
0
wyjaśnił na by ktoś na czym polega system kolanowy bo nie mam pojęcia a jestem ciekawy
26.03.2010 10:28
0
???
26.03.2010 10:36
0
Gorąco w tej Australii więc trzeba schładzać kolano images.gpupdate.net/large/148741.jpg
26.03.2010 10:36
0
42. a czy przypadkiem ten otwor to nie jest wentylacja kokpitu ??
26.03.2010 10:40
0
42 masz rację wszyscy tylko się podniecają ;p (mają prawo ;D)
26.03.2010 10:45
0
Mam nadzieję, że Ferrari jutro będzie na czele stawki. A ALONSO będzie walczył o P1 3mam kciuki
26.03.2010 10:50
0
@46 kershtel System kolanowy jest odpowiedzią Renault na system "zimnego łokcia" w BMW. System "łokciowy" BMW jest bardzo znany i popularny na polskich szosach ;=).
26.03.2010 10:58
0
45 System kolanowy to otwierany za pomocą kolana obieg powietrza kierowanego na tylne skrzydło. A tak w skrócie przez otwór wlatuje powietrze i kanalikami sobie leci do tyłu bolidu skąd kierowane jest na tylne skrzydło. A tak po za tym, to mnie ciekawi że tylko Robert ma ten system. Drugiego nie zdążyli zbudować?
26.03.2010 11:03
0
52. Renówka nie ma zadnego systemu "kolanowego" !! Otwor z przodu bolidu sluzy wentylacji kokpitu nie ma to nic wspolnego z systemem McLarena. Wystarczy spojzec na tylne skrzydlo ze nie ma tam kanalu przez który podawane jest powietrze na skrzydło.
26.03.2010 11:17
0
FAster92 - jak 3masz kciuki, to coś nie tak. Lepiej jednego, ale za Roberta :)
26.03.2010 11:25
0
No jak ktoś po tym treningu pisze ,z Szumi rządzi to tym bardziej powinien napisać ,że Pietia rządzi. Zobaczymy tylko jak Szumi porządzi w wyścigu bo raczej podium nie przewiduje
26.03.2010 11:28
0
renia ma nowe skrzydło i nowe elemęty tylniego które się spisały czyje ze Robert zanotuje swoje pierwsze podium w tym sezonie
26.03.2010 11:29
0
szumi jechał z małą ilością paliwa i se przyszalał
26.03.2010 11:30
0
a ferrari i renia miały chyba sporo wiec i czasy gorsze
26.03.2010 11:32
0
Q3 Robert napewno a Witek sie zobaczy ale chyba też jak sie nie zestresuje
26.03.2010 12:01
0
Renault daje mocno z tymi inowacjami. Pamiętacie aferkę o szczelinę w tylnym skrzydle Maca,która daje na prostej 6km/godz więcej? - Renia juz ja ma! f1. gpupdate. net/en/photolarge. php?photoID=148635&catID=1103-4457
26.03.2010 12:02
0
dodam tylkoi , że na prostej w pierwszej sesji KUB był najszybszy i speedtrap pokazał 308km/godz
26.03.2010 12:28
0
60. m_bialek78 niby co na tym zdjęciu widzisz. Zeby mieć taki system trzeba przekonstruować monokok i przejść jeszcze raz testy zderzeniowe. A to że Robert ma największą szybkość na prostych dowodzi małej przyczepności aero.
26.03.2010 12:35
0
proste myslenie prowadzi do prostych wniosków.Mclaren ma takie rozwiązanie w tylnym skrzydle i tylko trzeba się przyjrzeć.Przed pierwszym wyscigiem "sczelina"byla oprotestowana ale FIA ja zatwierdziło.Jak to działa nie bedę sie wywlekał, chyba, że nie znajdziesz to chetnie wytłumaczę.A na koniec : Mac pracuje nad zwiększeniem predkosci na prostych stosując jesczcze jedno rozwiązanie o którym pisał ktoś wczesniej, i jakos nie widzę ich małej przyczepności - patrz dzisiejsze wyniki.Pozdro
26.03.2010 12:51
0
To budujące, mieć świadomość, że w naszym kraju mamy tylu świetnych obserwatorów Reno ma potencjał.. 2 sesja dała wypaczone warunkami /pogodą/ wyniki. Witalij "Number One" Pietrow fajnie.. Liczę, że jutro w Q będzie bezdeszczowo, bo forma bolidu Roberta dobrze wróży.
26.03.2010 12:57
0
63. m_bialek78 Na dobrą sprawę nic nie napisałeś konkretnego. Ja się dalej pytam gdzie widzisz rozwiązanie Renault, tą niby innowacje o której pisałeś ,,60. m_bialek78" Mi nie chodzi o Maclaren tylko o Renault o którym pisałeś
26.03.2010 12:59
0
no to jak w końcu z tym systemem kolanowym, trzeba przejść testy homologacyjne ponownie czy nie? Czytałem gdzieś, że ponoć Sauber też już to ma a nie słyszalem, zeby robili nową homologacje dla monocoq'a....? Drugie pytanie to czy rzeczywiście to działa....
26.03.2010 13:06
0
42. geem - ten otwór Renault miało już na testach przedsezonowych, w Barcelonie już z tym jeździli, nie wiem czy wcześniej też.
26.03.2010 13:19
0
Na razie widac ze najlepiej przygotowanym zespołem z wielkiej czwórki jest McLaren. Ferrari dosyc przecietnie tak jak Mercedes i RedBull choc te teamy oczywisce takze są grozne. Zreszta to tylko treningi. 1 miescje Kubicy w porannym treningu nie daje pewnosci ze wszystko jest super. To są tylko treningi choc widac ze Renault jest w stanie walczyc z najlepszymi. Wierze ze jutro w kwalifikacjach wysztko bęzie dobrze.
26.03.2010 13:22
0
Pole position albo Mclaren albo Reno ale raczej Reno sa lepsi 1.Kubica 2.Hamilton .3.Pietrow 4. Button <------------to jest realne zestaiwenie 1.Kubica 2.Pietrov 3.Button 4.Hamilton <------------------ tak chcialbym zeby bylo
26.03.2010 13:26
0
hahaha!!! a swistak siedzi i zawija je w sreberka!!!! 1SCHUMACHER 2MASSA 3ALONSO!!!!
26.03.2010 13:33
0
28 kólek R.K. i niezłe miejsce - chyba udane testy ustawień i poprawek areo a i Rusek (jak tarki zalicza z sensem) jest szybki .......Jak ten duecik zacznie jeździć w 1-szej 6-tce , to gaz i ropę z Rosji będziemy mieli za 1/2 ceny :)
26.03.2010 13:36
0
68. lechu55 A ja jestem całkiem pewny że Maclaren przygotowywał się do kwalifikacji, bo jak wiemy wyprzedzanie jest trudne. RBR i Ferrari poza zasięgiem. Mam nadzieje że Renault wyprzedzi Mercedesa i Maca. Chociaż i te zespoły mają sporo nowinek
26.03.2010 13:53
0
geem -dzięki
26.03.2010 14:00
0
ferrari coś słabo
26.03.2010 14:04
0
"Hamilton najszybszy w piątek na Albert Park" ??? Czyżbym oglądał inne treningi??? Chyba powinno być "Hamilton najszybszy w drugiej sesji treningowej":)
26.03.2010 14:06
0
Jestem dobrej mysli z faktu, ze jak dla mnie Rosjanin jest wolniejszy od Kubicy, nie 0.6 ale az 1 sekunde.
26.03.2010 14:08
0
Nie wiem czy ktoś już to pisał Panowie i Panie z soboty na niedziele przestawiamy sie na czas letni więc uważajcie żeby nie przespać wyścigu:)
26.03.2010 14:14
0
75 -na w.p. też tak piszą. jakby roberta nie było
26.03.2010 14:18
0
Kwalifikacje beda bardzo ciekawe i mieszane.
26.03.2010 14:28
0
75. zet jak bys czytal wszystkie newsy od rana to tez bys uracxzyl swoj wzrok dopowiednim naglowkiem, a tak...
26.03.2010 15:20
0
Wszystko jasne. W pierwszej sesji Robert jeździł z małym bagażem paliwa. W drugiej sesji z dużym. Dokładnie tak jak dwa tygodnie temu. Czasami z różnych sesji bym się jednak nie sugerował, bo jak sam Robert mówił, tor będzie coraz bardziej nagumowany a w konsekwencji czasy będą coraz lepsze.
26.03.2010 15:52
0
ja już tracę nadzieję w zeszłym sezonie bmw miało byc lepsze i nic. potem było mówione że teraz już napewno w reno robert wszystkim pokaże i albo ktoś go walnie albo zadymi albo silnik siądzie. ja mu źle nie życzę ale coś czuje że będzie tak jak w zeszłym roku:-(
26.03.2010 15:53
0
@75. zet Chyba oglądałeś inne treningi bo hamilton jak narazie po dwoch treningach jest najszybszy.
26.03.2010 15:57
0
Jestem bardzo optymistycznie nastawiony przed kwalifikacjami . Myśle że Robert ma szansę na lokaty 2-5. Ferrari albo kryje formę albo lekka zadyszka (ale co tu mówić o zadyszce po 1 wyścigu).Miejmy nadzieję , że w kwalifikacjach nikt nie przeszkodzi Kubicy na szybkim kółku.Boję się również o wyścig , a szczególnie o start i pierwszy zakręt. Walka o podium jest realna tylko wtedy , gdy Robert pojedzie czysto i przede wszystkim szybko. Czasy , które są osiągane jeżeli jutro będzie sucho niektórzy kierowcy zbliżą się do czasu ok. 1.24 . Pamiętajmy o tym że oni nie jeździli całej sesji na suchym torze , ale tylko pierwsze pół godziny i ostatnie 15 minut . To jest tylko połowa czasu sesji. Jutro na treningu mogą jeździć już ok. 1.25
26.03.2010 16:09
0
Kobieta serwisie newsowym Radia PIN: Wspaniały występ Roberta Kubicy w pierwszym treningu, który ukończył na pierwszej pozycji. Polak zaprzepaścił jednak szansę na dobry wynik, spadając w drugiej części treningów na 11 pozycję.' - No mistrzyni normalnie.
26.03.2010 16:29
0
Sam Stefek stwierdził,że Renault wykonało dobrą robotę z obydwoma samochodami. I że Renault trzeba szanować:)
26.03.2010 16:42
0
69. damiansport1 neoplus i wszystko jasne
26.03.2010 16:51
0
Fajna sesja kwalifikacyjna się zapowiada, Ferrari i Red Bull jakieś niewyraźne, ale to pewnie tylko złudzenie. Oby Kubica wkońcu ukończył wyścig na tym torze bo w poprzednich latach coś tutaj szczęścia nie miał. Ps. wpisując w google "f1orl" trafisz na ciekawą ligę F1 (ctdp 06) z nagrodami.
26.03.2010 17:04
0
Robert dzisiaj nieźle pojechał w pierwszym treningu, pewnie symulował kwalifikacje, a w drugim treningu pracowali nad ustawieniami z większą ilością paliwa pod wyścig. Sądzę że Ferrari i RBR się kryją i dopiero w kwalifikacjach pojadą na maxa tak jak w Bahrainie. Dla KUB przewiduję start z trzeciej linii. OT: ''zbiorniki zespołu Virgin są o 10l za małe i gdyby dojechali do mety, to prawdopodobnie by nie dojechali do mety bo by im zabrakło paliwa'' - komentarz Borowczyka - bezcenne ;)))
26.03.2010 17:13
0
jakby ktoś nie wiedział właśnie się zaczęła powtórka treningów na polsat sport extra.
26.03.2010 17:53
0
do "kolejny sezon" : ale z jednym się zgadzamy - dokopałeś się do zdjęcia do którego dałem link? Jak sie przyjrzysz w tylnym skrzydle(w płacie ) jest podluzna na całą szerokość szczelina.A jak działa: podobno zasada jest prosta- przy przekroczeniu pewnej prędkości pod wpływem naporu powietrza delikatnie rozchyla się i całe skrzydło daje mniejszy opór w efekcie większą prędkość na prostej,Spór był o to, że na autach nie może być ruchomych części.Nie wiem jak to się stało bo nie doszukałem się wyjaśnienia, ale MacLareny zostawiły to rozwiązanie po akceptacji FIA.A cieszy mnie to, że na tym zdjęciu właśnie coś podobnego widać w Renault.Juz bardzie po chłopsku nie umiem tłumaczyć.Polecam zdecydowanie poczytać czasem inne fora w tym zagraniczne a nie ograniczać się tylko do jednoego.Pozdrówka i niech moc będzie z Renią.
26.03.2010 18:22
0
Widać że w Reno przykładają się do pracy. Oby to dało dobre efekty. co do kwalifikacji to na pewno będą ciekawe ;) pozdrawiam
26.03.2010 18:26
0
91. m_bialek78 nie wprowadzaj ludzi w blad. W tylnym skrzydle nic sie nie moze ruszac ani uginac... Rozwiazanie McLarena polega na sterowaniu przeplywem powietrza podawanego na tylne skrzydlo przez system kanalow prowadzony od przodu auta na sam tyl.
26.03.2010 18:40
0
Wszystko idzie w dobrym kierunku. Będzie Q3
26.03.2010 18:42
0
J.Alguersuari... dobry jest... 43 kółka i czas: 1:30.510 na pewno już przy 44 okrążeniu miał zamiar poprawić wynik tylko kazali wracać bo paliwa zbrakło ;p
26.03.2010 18:54
0
Borowczyk jest tepy i slepy: Robert wykonal czas 1.26.9xx po czym borowa mowi ze super ale teraz czekamy az ktos przelamie bariere 1.27 Poprostu Gratulacje POLSAT - pewnie chlopak zawsze ma ze soba duzo wazeliny w pracy bo nie sadze jaki jest inny powod rzymania go tam.
26.03.2010 19:21
0
Wazelinę to nosi Kochański. Borowczyk nadaje klimat transmisji i szkoda, że bez Mikołaja.. :(
26.03.2010 19:22
0
moim zdaniem na PP Robert nie ma zadnych szans wydaje mi sie że po kwalifikacjach robercik bedzie na 6 miejscu co do pietrova to 10-13 pozycja :) Oczywiście jeżeli nie bedzie żadnych niem iłych niespodzianek.
26.03.2010 19:25
0
Robert ma szanse na pierwszą piątkę
26.03.2010 19:35
0
1.Ham 2.Ros 3.But 4.Pie 5.Mas 6.Bue 7.Kub 8.Vet 9.Alo 10.Web ... tylko nie wiem kiedy tak będzie :-)))
26.03.2010 19:38
0
Jestem pewny na 70% że w pierwszej trójce będą kierowcy Ferrari i RBR. A na 90%, że trójka bez Webbera. Niby o czym te wyniki świadczą, że wszyscy jeździli z tą samą ilością paliwa? Mam nadzieje że Renault pokona przynajmniej Mercedesy i Buttona bo osiągi ich były na równym poziomie.
26.03.2010 19:40
0
I mam szczerą nadzieje że Reno wyjedzie na więcej kółek niż w ostatnich kwalifikacjach
26.03.2010 19:46
0
damiansport1 jestem cierpliwy, nawet bardzo, ale to jakie ty bzdury piszesz, to przechodzi własne pojecie...zacząlęś oglądać f1 od sezonu 2010? to nie pisz bzdur, że pierwsze 2 zespoły w 2 pierwszych treningach staną w 2 pierwszych liniach na gridzie...jak o F1 pojęcia nie masz, to nie pisz nic, tylko czytaj co pisza inne osoby wiedzące "trochę" więcej o F1 niż Ty. Oczywiscie pisac moze tutaj kazdy, ale uszanuj to, ze piszesz niepotrzebny i nie majacy absolutnie zadnego odzwierciedlenia na torze scenariusz.
26.03.2010 20:21
0
101 kolejnysezon A jak nie ? to ręka do ucięcia .... he he
26.03.2010 20:54
0
Z pogodowego bloga BBC wynika,że ma padać w niedzielę po południu w Australii,to by znaczyło,że nie będzie procesji i jakiś SC się trafi-yeah:)
26.03.2010 20:58
0
strong1- właśnie również sprawdzałem i podczas kwalifikacji i w wyścigu może padać...
26.03.2010 21:55
0
Patrząc na tempo lotusa to 4 sek straty nie jest źle:D Ja serdecznie dobrze życzę temu zespołowi aby zdobywał punkty bo to był i jest dobry team tylko musi się rozwinąć za rok pokaże klasę i w to wierzę:D Oczywiście moim faworytem do zdobycia tytułu mistrzowskiego jest KUB
26.03.2010 23:26
0
105. strong1 - trzymam za słowo, że nie będzie kolejnej procesji ;-) A, przy okazji mam nadzieję, że już na dobre wróciłeś z " Karaibów " ( o ile dobrze pamiętam ) i teraz będzie Cię można częściej przeczytać na tej stronie :-)
27.03.2010 00:09
0
108elin Dzięki za dobre słowo na dobranoc:). Tak owszem wróciłem, na razie na dobre,aczkolwiek,czas po powrocie mi się skurczył:) No i niestety mój dzielny adiutant,"zawodnik" @ris,żywi do mnie chyba urazę odkąd widać było,że Sauber przegra z Renault,no właściwie z Robertem:) zakład o uzyskanie lepszego wyniku na mecie w Bahrajnie. W zaistniałej sytuacji kiedy w Hinwill auto zaczyna kichać i prychać, a z Kamui wyszedł pierwszy błąd wieku dziecięcego,nawet rewanż chyba nic nie zmieni. Niestety,bo kasy ni ma i to się teraz mścić zaczyna. No i stety,bo przed jutrem właściwie chyba można sobie pozwolić,na zakłady dotyczące tego,czy Robert uplasuje się na gridzie przed,czy za wielkim MiszczSchem?? Optymistycznie powiadam: R.K -P5, "Misiu"-P6:) Temu pierwszemu oczywiście życzę czegoś lepszego,a drugiemu zdrowia,co by do "50"-tki dociąnłał:D Pzdr,
27.03.2010 00:11
0
errata-dociągnął.
27.03.2010 00:22
0
kempa 007 : nie wprowadzam ludzi w błąd tylko dzielę sie tym co przeczytałe gdzie indziej.Skoro FIA zatwierdziła to skrzydło, doszlo do wniosku ze nie działa ono na zasadzie ruchomego elementu.Fakt faktem , że sprawa ucichła po Bahrainie.Ale ten kto robił to zdjęcie na gpupdate (a pewnie zdj kupione było od Suttona) miał jakis cel,żeby to pokazać.Poszukam i przedstawie tutaj , żeby dowieść swojej racji.Aż dziw bierze, że tak dobrze poinformowany nie pamiętasz tego faktu sprzed kilkunastu dni.Ale co ja tam .....ja tu tylko czasem pisze posty.Później dopiero pojawiła się informacja o dodatkowym kanele i sterowanym przepływie powietrza, ale to dwie różne sprawy.Proszę nie gasić mojego entuzjazmu co do rozwoju Renault ;)) Pozdro
27.03.2010 05:03
0
Kubica nic ciekawego nie uzyska, 13 czas w 3 treningu to kompromitacja.
27.03.2010 05:18
0
no nie wróży to dobrze, może do 7 uda się im to naprawić, o ile jest co naprawiać.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się